Kemka Pál Bálint
Kemka Pál Bálint a Volánpack Zrt. romániai leányvállalatának vezetője.
A Volánpack Zrt. – CSAOSZ alapító tagvállalata – kollektíváját 1990. január óta erősítő szakember eredményeihez számos szállítási csomagolásban elterjedt fejlesztés kapcsolódik. Így már 1990-ben sor került a veszélyes áruk csomagolására alkalmas, hazai alapanyagú HPL dobozok minősítésére, majd még ebben az évben az Expressz és a veszélyes árukat csomagoló üzem beindítására. A légi, közúti, vasúti és tengeri szállításra kerülő áruk csomagolásának tervezését, kivitelezését közel három évtizede irányítja. Ő tervezte a Sissy hagyaték szállítási csomagolásait, amelyek vándorkiállításként bejárták Japánt. Személyéhez köthető a Thermobox, Jolybox márkanevű díjnyertes, 7 rétegű hullámpapírlemez- műanyag összetett csomagolóeszközök magyarországi megtervezése és bevezetése.
A 2006. évi megalakulásától 10 évig a Biztonsági Tanácsadók Nemzetközi Szakmai Egyesület alelnöke volt. A veszélyes áruk, ezen belül is a légi szállítás csomagolásának elismert hazai szakértője és oktatója. A BTE-Veszélyes áru évkönyv 2009 és 2011 évi kiadásainak légi szállítás fejezetének társszerzője. A nagytömegű, 10-80 tonna és afeletti áruk szakszerű rakományrögzítési rendszerére máig használatos vállalati útmutatót ő dolgozta ki. Autóipari alkatrészek csomagolási rendszereinek kidolgozása, az ellátó logisztikai lánc megszervezése is feladatai közé tartozik.
Számos csomagolástechnológus diplomadolgozat koordinátora, konzulense. A Magyar Szabványügyi Testület szabványalkotó munkájában, különösen a katonai szabványok kidolgozásában szakértőként vesz részt.
Neki köszönhető a Volánpack Zrt. nemzetközi kapcsolatainak kialakítása, bővítése, a romániai piaci lehetőségek feltárása, helyi megtelepedésének előkészítése. Ezek után természetes, hogy a leányvállalat irányítása is feladatát képezi.
Kemka Pál a Volánpack-hoz majdnem 30 éves hű munkáját, szakértelmét az alapító tulajdonos halála után a Társaság vezetői különösen nagyra értékelik.
Vaszkó Tibor
A Széchenyi István Egyetemen folytatta felsőfokú tanulmányait és szerzett BsC fokozatú végzettséget. Az Egyetem Csomagolásvizsgáló laboratóriuma egy életre a csomagolás elkötelezettjévé tette – nagy szerencsénkre, mert az egyetemi lapnál gyakorolt újságírás is nagyon vonzotta.
A mesterképzést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végezte.
Marketing managementet külföldön tanult (Center for Degree Studies, Scranton, Pennsylvania).
Szakmai pályafutását 1998-ban az Electroluxnál kezdte csomagolásfejlesztőként, majd a részleg vezetője lett. Nevéhez számos, mai napig alkalmazott, komplex rendszerfejlesztést igénylő munka köthető, amelynek révén a Társaság logisztikai mutatói ugrásszerűen javultak.
Később a NEFAB Packaging munkatársa lett tervezésvezetői munkakörben. Talán legérdekesebb munkája 273 Airbus vázelem kínai export szállítási csomagolásának kidolgozása volt, 16 millió euró értékben.
A Duropack Kft.-nél technológiai osztályvezetői munkakört töltött be, gyógyszeripari, autóipari fejlesztéseket irányított, de új dobozragasztó vonal telepítése is munkáját képezte.
Vaszkó Tibor 2012 óta a Green Packaging Kft. társtulajdonosa, műszaki ügyvezetője. A tulajdonos társával végzett magas szintű munkának köszönhető, hogy a kezdő vállalkozás 2018-ra kétmilliárdos társasággá fejlődött, azzal, hogy tavaly sikerrel integrálta a társaság szervezetébe a felvásárolt Salgóbox dobozgyártó üzemet.
A Bisnode minősítése alapján a „Pénzügyileg stabil vállalkozás” címet is elnyerték. Számos hazai szakmai elismerésen túl a Csomagolási Világversenyen hét WorldStar díjat nyert, érdekessége, hogy valamennyi munkahelyén képes volt kidolgozni olyan újdonságot, amellyel kivívta ezeket az elismeréseket.
A Széchenyi Egyetem és a Nyugat-Magyarországi Egyetem Faipari Mérnöki Kara rendszeresen számít tudására, hallgatók diplomamunkáját konzulensként segíti, az Államvizsga Bizottságba rendszeresen felkérik. A CSAOSZ szakmai továbbképző programjainak rendszeres előadója.
A Példakép Alapítvány 2015. évi díjazottja. A civil kezdeményezés, amely azzal a céllal jött létre, hogy megismertesse és elismertesse a nyilvánossággal a sikeres fiatal magyar vállalkozókat.
Írói szenvedélye megmaradt, felcseperedő fiai aranyköpései a közösségi média fénypontjait jelentik.